#2016-02-03 00:47:21 

Tomasz.Nadolski

Użytkownik

Kłaniam się nisko, chciałbym zrobić dobra reklamę swojego fitness klubu. Zajmuję się tym już od kilku lat, bacznie oglądam nowości, jestem otwarty na wszelkie inne formy zdrowego stylu życia, czego nie ukrywam, ale konkurencja na rynku jest tak duża, że ludzie coraz częściej decydują się na korzystanie innych klubów, bo mają w ofercie także możliwość skorzystania z basenu, którego ja niestety nie posiadam. Do rzeczy, chciałbym więc wypromować swoją firmę, swój fitness klub, który działa z prawdziwego zdarzenia, z zamiłowania, a nie bardzo wiem od czego zacząć, pomóżcie proszę.
#2016-02-03 03:36:08 

SkaNdaListKa

Użytkownik

Cześć, chyba powinieneś zacząć od utworzenia jakiegoś serwisu internetowego, aby móc dostać się do znacznie szerszej klienteli. Podejrzewam że już posiadasz stronę, bo chyba każda szanująca się firma powinna promować się także w Internecie. Dobrze jest także wziąć pod uwagę stworzenie jakiś filmów korporacyjnych, instruktazowych takich, które by krótko opowiedziały o tym co robisz, od kiedy się tym zajmujesz, dlaczego.
#2016-02-03 04:35:00 

golarzFilip

Użytkownik

Witaj, zrób sobie dobrą reklamę tworząc karnety na siłownie w niższej cenie, to na pewno przyciągnie uwage kulturystów i tych, którzy chcą wyglądać duzo lepiej
#2016-02-03 07:09:14 

Tomasz.Nadolski

Użytkownik

Witam ponownie, co do karnetów już mam takie, opracowałem nawet specjalny cykl dla kobiet, które chcą zgubić kilogramy pociągowe, problem tylko w tym, że przewadze mały biznes, więc na starcie nie mam szans z wielkimi sieciówkami. Posiadam już stronę, ale chyba popracuję nad jej wizerunkiem. Możecie polecić kogoś kto by się tym zajął?
#2016-02-03 09:19:39 

Piąty_Pancerny

Użytkownik